Joachim_F Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hørt om actionrollespillet Mount & Blade? Hvis ikke bør du absolutt ta en titt. Les mer Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Laster ned nå. Har aldri hørt om det før, men liker RPGs, og det der hørtes spennende ut. Edit: Crap: "Sorry, this application cannot work under Windows x64." Edit2: Virker som om det kanskje er anti-pirat, anti-copy saken de bruker ved navn Themida som er problemet. Er det som er overskriften på feilmeldingen jeg får. Skal disse anti-piratkopierings sakene ødelegge for spill på x64 igjen nå altså. Var ikke nok med teh nightmare that was Starforce. Endret 3. oktober 2005 av dravisher Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Digger dette spillet... Prøver å overtale foreldran til å kjøpe lisens for meg atm ^^ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Jeg har vunnet penger i compoene på lanet jeg er på, skal kanskje kjøpe meg lisens etterpå. Edit: Bare synd jeg klarte å ødelegge headsettet til en kompis så jeg må bruke alle pengene på et nytt headset hvis han ikke får det på garantien. Endret 3. mars 2006 av TomFu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Mount&Balde er råkult, bare passe dumt at jeg ennå ikke har lisensen... Den skal jeg skaffe meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg