0lav Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hei! Er litt usikker på om denne skal i js delen eller om den skal i php, for den inneholder jo litt php også Men hvis den skal til js så kan noen flytte den.. Hvertfall: echo' <script language=\'JavaScript\' type="text/javascript"> <!-- function mail_pop() { window.open(\'filer/email.php?id='.$id.'\',\'Mail\',\'width=309,height=430,resizable=yes,scrollbars=yes\'); } //--> </script> <a href="javascript:mail_pop();">Trykk her!</a>'; Problemet med denne er at $id ikke blir tatt med i url'en slik at jeg ikke får hentet ut rett rad fra mysql. ID blir hentet ut og vist helt fint på den siden hvor det js scriptet ligger, men det ser hvist ut som om js ikke tar de med.. Kan det hende eller er det noen andre som vet hva feilen er? Takk Endret 3. oktober 2005 av 0lav Lenke til kommentar
???????? Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sjekk hvis ikke denne hjelper: echo "<script language='JavaScript' type='text/javascript'> <!-- function mail_pop() { window.open('filer/email.php?id={$id}', 'Mail', 'width=309,height=430,resizable=yes,scrollbars=yes'); } //--> "; Lenke til kommentar
0lav Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hm.. Jeg fikk ikke denne heller til å funke, men jeg tenkte kansje at det ville funke bedre hvis det var litt mere js "gyldig".. Slik at jeg bytter ut javascript:mail_pop() med javascript:mail_pop(id) i linken til knappen.. Feks: javascript:mail_pop(7) osv.. Men hvordan får jeg til at det blir tatt med etter email.php?id=? Takk EDIT: FIkk det til nå Feilen var: Siden tink ble hentet ut i array fra mysql, så ble teksten osv forandret, men linken: Alltså: mail_pop() var den samme på alle.. Så jeg la til iden etter mail_pop() slik at det feks ble mail_pop2() osv.. Og da funket det! Endret 3. oktober 2005 av 0lav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå