jvestby Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vil gjerne sjekke min personlige epost på mobilen men har problemer med å få det til å virke. Telefonen er konfigurert med automatisk oppsett av MMS og WAP fra Telenor. Det er ikke snakk om mobilpost epost (online.no) men epost fra mitt eget domene? Er dette mulig og er det bare jeg som ikke får det til? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Så lenge du har pop3 og smtp og bruker en epostleser, så skal det ikke være noe problem. Du bruker jo nøyaktig samme innstillinger. Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det funker ikke.. Må en endre noe på epostprofil? Jeg har satt inn identisk informasjon på epostkontoen på mobilen som jeg bruker på pc'n.. Hmm.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, då må ha en egen epostprofil. Finnes vel på telenormobil.no Veit ikke åssen det er på e730, men det er kanskje et automatisk oppsett på TnM sine hjemmesider. Lenke til kommentar
jvestby Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Løste seg da gitt. Thanx Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingen ting er bedre enn det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå