Vriompeis Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dette går dårlig. Jeg skal lage en transparent logo. Fra før har den hvit bakgrunn sort skrift og et bilde. Jeg får den transparent, men teksten blir hul, altså istedet for en fyldig sort skrift blir det bare et sort omriss. Jeg har paintshop pro, når jeg forsøker å lage hele logoen der blir den sånn uavhengig av hvilken skrifttype jeg bruker. Håpløst og irriterende. Er det bare gif jeg kan bruke forresten? Jeg trenger virkelig detaljert beskrivelse her nå da jeg er ny på området og med paint. Lenke til kommentar
Vriompeis Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er en trial versjon jeg har om det har noe å si? Kanskje det er andre trialversjoner ute på markedet som er bedre å bruke? Tar isåfall imot alle tips jeg kan få. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Adobe Photoshop CS 2 trial... kan brukes i 30 dager, og er uten tvil det beste programmet. Dette kan også gjøres med The GIMP! som er lisensiert under GPL (altså fri programvare). Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå