Joe DiMaggio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Finnes det trådløse nettverks kort med PCI-E grensesnitt? Hvis ikke kommer det til å komme? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tør jeg spørre hva du skal med det? Hvis du har gått tom for vanlige PCI-spor kan du jo bare kjøpe et USB-WLAN kort. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, hva skal du med det? tråløse nettverk er langt fra kjappe nokk til at det er noen vits til å gå over til pci-e. Men kommer sikkert når det nye tråløse nettverksstandarden kommer Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Tør jeg spørre hva du skal med det? Hvis du har gått tom for vanlige PCI-spor kan du jo bare kjøpe et USB-WLAN kort. Har ikke PCI på PC'en min! Har USB nettverkskort Spørsmålet er om det finnes med PCI-E grensesnitt eller om det kommer til og komme Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hva behager? du har ikke pci på maskinen din? hmmm.... neei jeg trur ikke det er på markedet enda.. KANSKJE det kommer.. men du får kjøpe deg enten et PCI kontroller kort, eller et USB WLAn kort Mvh Sweet™ Lenke til kommentar
muffe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tviler meget sterkt på at det kommer til å komme noen PCI-E WLAN kort. Hvorfor skulle det det? PCI-E er et high-end server-grensesnitt, og WLAN er vel først og fremst beregnet på å få bærbare på nett. Å kople stasjonære PC-er på et WLAN er det vel stort sett bare hjemmebrukere som gjør. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Har USB kort nå! Jeg kunne tenke meg noe internt Det er altså PCI-E x1 jeg er ute etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå