joho83 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hei. Jeg har et problem, prøver å formatere c-harddisken og reinstallere windows... Trykker på del, og går inn i bios, setter innstillingen på boot from cd-rom... Saver og går ut... Da det nå kommer opp følgende på skjermen: "trykk på en tast for å boote fra cd-rom", så reagerer ikke pc'en når jeg trykker på en tast... Den bare starter windows på vanlig måte... Noen som kan hjelpe? *endret topic Endret 3. oktober 2005 av joho83 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har du stillt cd-rom over harddisk i listen boot-rekkefølgen? Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har du USB el. PS2 tastatur? Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Fiksa det nå, var tastaturet som krangla... Men har fortsatt et problem, får ikke fjernet sp2... Hater sp2 og vil ha tilbake sp1... Hvordan fjerner jeg det? Har prøvd alle de tipsa jeg fant på google men de funker ikke siden sp2 er integrert med windows.... Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Går vel ikke an å gå tilbake når du har fått sp2 inn trur jeg da... Få tak i en Xp release som ikke er streamet da Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor i all verden skal du ha bort SP2 anyway? Forskjellen er jo Brannmuren, + en del andre småting.. Alt kan jo disables. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 KREMT KREMT: Jeg lå inn SP2 på min data og den støtta ikke driveren til grafikk korte (dog det var dårlig men allikevel), jeg kunne faen ikke spille CS mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå