kilogram Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Yahoo vil også søke i bøker Nå lanserer også Yahoo et prosjekt med målsetning å kunne søke i vanlige bøker fra nettet. Prosjektet er en sterk rival til Google Print. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Kult! Jeg gleder meg til man kan droppe turen til biblioteket for å finne tekster som tidligere bare har vært på papir. Det er en formidabel oppgave å digitalisere alt, men jeg håper og tror det blir en trend som vil forandre verdens syn på papir-biblioteker det neste tiåret. Jeg håper og tror også at forfattere med oppretthavsbeskyttede bøker innser i løpet av noen år at internett og søkemotorer er et genialt medium for å spre deres kunnskaper og tekster til et større publikum. Endret 3. oktober 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fri flyt av informasjon er den eneste måten å sikre at menneskeheten har en framtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå