Gå til innhold

Star Wars Battlefront II open beta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Så vidt jeg ser må man betale fileplanet (abonnere) for å være med på den. Synd, ett spill jeg gleder meg litt til :(

Nope, det er gratis. Når du kommer inn på siden trykker du deg inn der det står "Sign up now!" i den røde boksen. HVis du trykker her kommer du deg videre. Mange gjør nokd enf eilen ejg og gjordem, nemlig der det står subscribe til høyre. Menne, dere skal inn på den RØDE boksen til venstre. Legger ved screen straks.

Endret av Orresnei
Skrevet

Jeg har jo laget en tråd om dette for en god stund siden nå. her kan den finnes.

BTW: Orresnei, hvorfor har du ikke engang flyttet denne trtåden, da den handler om et SW-spill? Begynner du å bli sløv? :p

Skrevet
[iC' date=03/10/2005 : 13:15] Jeg har jo laget en tråd om dette for en god stund siden nå. her kan den finnes.

BTW: Orresnei, hvorfor har du ikke engang flyttet denne trtåden, da den handler om et SW-spill? Begynner du å bli sløv? :p

Oida. Ser vist ut til at jeg er litt sløv ja. Anyway, stenger denne tråden, da det finnes en tråd omhandlende dette fra før. Dessuten er denne tråden feilpostet. Ja, jeg sier ikke mer jeg.

Snorre :)

*Tråd stenges*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...