834HF42F242 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Om han vil ha irriterande musikk så må han vel få det? ^^Det er ikkje med det sagt at han ikkje høyrer på "skikkelig" musikk òg. Det er jo ikke det jeg mener. Vel, det er ikke sikkert alle deler synspunkt med meg angående store LAN-party, men jeg finne det utrolig harry. Ikke minst med tanken på at det sitter hundrevis av fjortiser der med hver sin stereo som dunker i hver sin takt de verste techno og tyggis-låter. Selvsagt skal de få gjøre hva de vil, men at tråder om Rosa Helikopter og harry LAN-party skal forsøple musikkforumet, det syns jeg lite om. Det drar jo ned kvaliteten på forumet her en smule, noe som godt kan skyldes en høy deltakelse av yngre forumister. Endret 3. oktober 2005 av anth Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ja, kanskje det, men vi kan ikkje begynne å sortere ut folk heller. =/ Dessuten, litt drittmusikk har alle godt av. =P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå er jo ikke du akkurat av "LAN-generasjonen" heller da anth. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er til dels enig anth når det gjelder Musikkdelen av forumet, men dette begynte aldri som musikkforum heller. Hvis du skal snakker om musikk(da særlig metal ) så er scream-boardet ganske bra. (selv om det strengt tatt er litt useriøsitet ute å går der og) Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Chingy sine sanger pleier å være rare... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Bratz - So good... utrolig irriterende sang,,, Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Aqua - Norsk musikk har aldri vært så bra (dette er ikke med MGPjr.) Heino - Tysk kvalitet! Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 99% av VG-Lista 5807650[/snapback] 100% Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det finnes en trancemix av Hotel Cæsar introen.. Husker ikke hva den heter, men den kan nok irritere folk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg hater trådstarter og folk som han Sorry, men jeg har selv vært plassert i umiddelbar nærhet av et høytalersett på størrelse med et hus på LAN. Det var trolig den ufyseligste helga i mitt liv. Forbanna tapere, kan dere ikke spille drittmusikken deres hjemme? Hva gjelder tips, så er det vel bare å se i spillelista di? Min erfaring er at idioter som spiller møkkamusikk på LAN er musikalsk avstumpa og hører på den slags møkk uansett. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg hater trådstarter og folk som han Sorry, men jeg har selv vært plassert i umiddelbar nærhet av et høytalersett på størrelse med et hus på LAN. Det var trolig den ufyseligste helga i mitt liv. Forbanna tapere, kan dere ikke spille drittmusikken deres hjemme? Hva gjelder tips, så er det vel bare å se i spillelista di? Min erfaring er at idioter som spiller møkkamusikk på LAN er musikalsk avstumpa og hører på den slags møkk uansett. 5809586[/snapback] word....hvorfor må det være jalla music på LAN`? Kan det ikke være en slags musikk alle kan like på lanet? En blanding av rolige rock og rap sanger hadde vært fett Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Alt på vglist topp20. burde nok kunne klassifiseres som jallamusikk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Babygrinder - Kindergarden Corpse 4944665[/snapback] HAHAHAhaha... skal sjekkes ut når jeg kommer hjem. :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Alt på vglist topp20. burde nok kunne klassifiseres som jallamusikk 5809896[/snapback] Ohyes. Dette inkluderer seff Satyricon, Dimmu Borgir, Iron Maiden, Darkthrone og Metallica. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Og Tool så klart, også et klart tegn på at alt på VG-lista er jallamusikk. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det bør ikke være noen form for høy lyd på lan, blandt datamaskinene. Det er utrolig irriterende når folk hører på noe du ikke liker. Og alle blir aldri enige. Alle bør bruke Headset, så kan det være egne rom med musikk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ohyes. Dette inkluderer seff Satyricon, Dimmu Borgir, Iron Maiden, Darkthrone og Metallica. 5809975[/snapback] Har Darkthrone og Satyricon vært på vglista? Uansett så mente jeg pop'en og rappen som ligger der nå. Så om du sjekker vil du nok se at ingen av de nevnte bandene er på vglista. Tror nok kanskje du missforsto meg litt der Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 er vel heller du som snakka om noe du ikke hadde sjekka.. er noe bra innom der noen ganger.. kommer an på hvor mange som kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå