abene Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ny 30 GB webmailtjeneste En ny e-posttjeneste er lansert som lover 30 GB lagringsplass og har planer om å utvide til hele 100 GB. Er dette en reell konkurrent til Gmail? Les artikkelen her Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tja.. kanskje, men nå har Gmail fått etablert seg ganske bra da og brukervennligheten og kompatibiliteten til Gmail er faktisk veldig bra. Og hvem trenger 30GB når man har over 2,6GB? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Og hvem trenger 30GB når man har over 2,6GB? Det blir nesten som "kjøp en, betal for to". Men ja, Gmail har et navn, og et temmelig stort navn. De leverer også en stabil og bra tjeneste, så det skal nok mer til enn større plass for å få folk til å skifte mailtjeneste. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvis det er mulig å sende store vedlegg, så er det noe å tenke på. Men sånn jeg bruker gmail kontoen min så øker tilgjengelig plass fortere enn brukt plass Sida dems var forøvrig ganske kjapp, noe som lover godt. Gmail er møkkatreigt i forhold, men så kan det ha noe med at gmail har et par flere medlemmer akkurat nå! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NOE overkill! Hvorfor kan man ikke få sånt til å ha hjemmesider på? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg bruker nå 3% av min gmails kapasitet. Jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å trenge noe mer enn det gmail gir. Jeg tror nok at den øker raskere enn jeg fyller den opp. Hadde det vært 0,3% isdenfor hadde ikke vært for meg noe forskjell. Med mindre en kunne ha langt større vedlegg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NOE overkill! Hvorfor kan man ikke få sånt til å ha hjemmesider på? Fordi selskapet vil at du ikke skal fylle opp, men "bare" ha muligheten til noe som du aldri vil benytte. Jeg er ganske sikker på at google og dette selskapet ville fått problemer om alle brukerene fyller opp innboksene sine. De "satser" på at folk ikke utnytter plassen. Men som du sier, det hadde vært kjempefint med plass til hjemmesider på slikt. Er det noen som har funnet på en lur måte å bruke denne plassen til hjemmeside? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 holden meg til gmail jeg navnet har jo fått et godt rykte, som trekker folk i foldevis.. tviler på at de nye blir mere populære enn gmail, selv om de har 30GB Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Overkill eller ei - det hadde vært artig å få en konto for å teste diverse... *Starte nytt invite-hysteri*; Noen som har en invite til meg? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg får kaste meg på jeg også, så jeg vil gjerne ha invite for å teste ut. Alltid åpen for noe nytt. Lenke til kommentar
Terumo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har noen en invite til meg også kunne jeg tenke meg en. [email protected] På forhand takk Terumo Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har på følelsen at det ikke finns invites, og at dette bare er tullpejs. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Uansett: http://www.mailnation.net/ Lenke til kommentar
whoi Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Uansett:http://www.mailnation.net/ :!: Det var voldsomt! De gir ut mere plass til mail, enn jeg har på pcen min totalt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Uansett:http://www.mailnation.net/ Det hadde vært aktuellt om det hadde vært mulig med større vedlegg enn 10MB. Ganske meningsløst med så stor plass siden det ikke "kan" benyttes, men det er vel poenget. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bruker bare noen få prosent av kapasiteten på Gmail-kontoen min, så det holder lenge. Tviler på at det er mange som virkelig har behov for 30 GB. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Uansett:http://www.mailnation.net/ Den er vel overbelastet, jeg klarte ikke først å få den opp. Det er vel slikt invitasjonsopplegg her også, men hvem har sjangs til fylle opp noen % av den med maks 10MB emails, for ikke snakke om hele saken. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Den er vel overbelastet, jeg klarte ikke først å få den opp. Det er vel slikt invitasjonsopplegg her også, men hvem har sjangs til fylle opp noen % av den med maks 10MB emails, for ikke snakke om hele saken. er ikke noe invtasjon-greier nei. er en flash øverst i venstre hjørne med signup. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Joda det er nok slike invitasjons greier her også - foreløpig: "Sorry, we're currenly only allowing registrations by invitation only. Find a friend who has a 30gigs.com account and ask them to send you an invite." Etter hva jeg har hørt er det max 2,5 MB vedlegg... Kan ikke garantre at det stemmer... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Joda det er nok slike invitasjons greier her også - foreløpig: "Sorry, we're currenly only allowing registrations by invitation only. Find a friend who has a 30gigs.com account and ask them to send you an invite." Etter hva jeg har hørt er det max 2,5 MB vedlegg... Kan ikke garantre at det stemmer... Jeg mente mailnation, ikke 30gigs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå