Jarmo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurte på å kjøpe denne her, setter ikke så store krav til alt mulig mix-max.. Batteritid er litt viktig for meg, dog står ikke mob. på om nettene. http://shop.tele2.no/index.php/Portal/sect...id/259/action/1 Kan videreføres til laveste pris Lenke til kommentar
eblth Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har bare prøvd den en gang, og inntrykket jeg fikk da var at skjermen egentlig var litt dårlig. Den virket veldig blass og så ut til å ha litt dårlig fargegjengiving. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Haha...Mr. Fungus...Det var morsom lesning? Skjermen til V3 er blass?? Det er en av de beste skjermene på markedet!! Til topicstarter. SØK! det finnes mange poster om V3. Har hatt mange selv og har en sølv nå. Telefonen er MEGET bra! Jeg har hatt denne siden FØR den kom til Norge sjekk tester på: www.mobile-review.com www.gsmarena.com Husk: Motorola kommer med V270 / V280/ V7 / V8 som er enda mindre og med bedre spesifikasjoner. www.Bengalboy.com Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Til topicstarter. SØK! det finnes mange poster om V3. Har hatt mange selv og har en sølv nå. Telefonen er MEGET bra! Jeg har hatt denne siden FØR den kom til Norge sjekk tester på: www.mobile-review.com www.gsmarena.com Husk: Motorola kommer med V270 / V280/ V7 / V8 som er enda mindre og med bedre spesifikasjoner. www.Bengalboy.com Takker ! Hva sier du om batteritiden sånn ca. ? Mitt behov er vel 25% bruk 75% idle.... Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Om du ikke har store krav til mobilens spesifikasjoner, men vil ha en lekker og annerledes mobil burde V3 passe deg fint. Om du dog ønsker stort minne, godt kamera eller mye for pengene er det nok andre alternativer som passer deg bedre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Om du ikke har store krav til mobilens spesifikasjoner, men vil ha en lekker og annerledes mobil burde V3 passe deg fint. Stryk det som ikke passer... Tror jeg går for tingsen da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå