Gå til innhold

Kan noen være så snill å hjelpe meg med BearShare?

Anbefalte innlegg

Pliz! Hjelp! Npr jeg klikker på BearShare ikonet kommer denne meldingen:

.\GLibraryWatchDb.cpp (#176) Fatal Error: Unable to load library database.

Reason: Generic Failure

BearShare will automatically attempt to create a new database when it is restarted. Your old database files have been saved for possible diagnosis. Contact technical support for more information.

We apologize for the inconvenience.

Hva har skjedd?? :dontgetit:

Hvis jeg feilpostet det, hvor skal jeg poste det? Nei, laster ikke ned spill. Kun musikk

Endret av Naked Snake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
siste jeg har hørt er a bearshare er lagt ned

Lagt ned?? :cry:

Tviler.. Naboen min bruker det hver dag..

Men med LimeWire (bra erstatning men ikke bra nok) kommer det bare sånn "kunne ikke laste ned; venter på kilder" osv.. Irriterende.. Må sitte å høyreklikke på "Tving fortsettelse" hele tiden.. BearShare er best!

Lenke til kommentar
siste jeg har hørt er a bearshare er lagt ned

Lagt ned?? :cry:

Tviler.. Naboen min bruker det hver dag..

Men med LimeWire (bra erstatning men ikke bra nok) kommer det bare sånn "kunne ikke laste ned; venter på kilder" osv.. Irriterende.. Må sitte å høyreklikke på "Tving fortsettelse" hele tiden.. BearShare er best!

i limewire så må du velge de med mange kilder, jeg trenger aldri klikke på tving fortsettelse.

Lenke til kommentar
[iC,03/10/2005 : 13:17] Hvorfor har du postet her, trådstarter? Fordi du laster ned warez-versjoner av spill? ;)

Hva har det å si hva han bruker programmet til?

Veeel, moderatorene på Gamer er litt "slemme" mot de som laster ned spill. Å hjelpe en som laster ned spill er jo heller ikke så bra da.

Lenke til kommentar

Nå er det ikke alltid sangene i LimeWire har mange kilder, ofte ingen. Ingen alternativer heller (prøver å laste ned hele the wall plata, funker ikke)...

Men noen løsning på å få BearShare til å funke igjen? Eller er det helt umulig siden det er lagt ned? Hvorfor får da mine naboer det til da?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
[iC' date=03/10/2005 : 12:49]
[iC,03/10/2005 : 13:17] Hvorfor har du postet her, trådstarter? Fordi du laster ned warez-versjoner av spill? ;)

Hva har det å si hva han bruker programmet til?

Veeel, moderatorene på Gamer er litt "slemme" mot de som laster ned spill. Å hjelpe en som laster ned spill er jo heller ikke så bra da.

Jeg laster IKKE ned spill. Det er totalt meningsløst. Har ikke god nok Pc til nesten noen spill heller så.. :!:

Lenke til kommentar
Nå er det ikke alltid sangene i LimeWire har mange kilder, ofte ingen. Ingen alternativer heller (prøver å laste ned hele the wall plata, funker ikke)...

Men noen løsning på å få BearShare til å funke igjen? Eller er det helt umulig siden det er lagt ned? Hvorfor får da mine naboer det til da?? :dontgetit:

for hele albums bruker man torrent ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...