andre_sn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) hei. jeg har itunes på den stasjonære maskinen min, og messenger viser hvilke sanger jeg hører på, hvis alle vet hva jeg mener, men nå har jeg fått laptop men messenger vil ikke vise hva jeg spiller på itunes.. noen som vet hva jeg kan gjøre? har forstått det slik at messenger bare viser windows media player men det funker på stasjonære min hvertfall. Endret 3. oktober 2005 av andre_sn Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dette har ingenting med spill å gjøre. Tråden flyttes fra spilldelen av forumet, til Programvare > Windows. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ser ikke helt meningen med at andre skal til en hver tid se hva du hører på. men men.. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 men noen som vet det likevel? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Du må for det første stille inn WinAmp til å vise iTunes, og så må du velge å vise iTunes toolbar på taskbar'en din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå