_tHokA_ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Service Pack 3 kommer etter Vista Lurer på hvordan denne blir, selv liker jeg ikke SP2.. Får håpe dem lager SP3 litt bedre Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) da jeg installerte det sluttet ratt og pedalene å virke, fant ingen drivere til SP2 heller. Webcam sluttet å virke. Maskinen maset hele tiden om et virus program, at jeg ikke hadde det men jeg hadde NOD32 gående. Selv om jeg skrudde av den funksjonen. 2-3 spill sluttet å virke, husker ikke navnene i farta, og maskinen i seg selv begynte å gå tregt Heller ikke digital kamera virket etter jeg fikk SP2 Endret 3. oktober 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
miXer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hmm.. mange med uflaks. har ikke hatt noen trøbbel med SP2! Og brannmuren er jeg fornøyd med. Bedre enn de fleste etter min mening. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Ever seen this thread? http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=367135 Hvilken kilde forresten? Endret 3. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 da jeg installerte det sluttet ratt og pedalene å virke, fant ingen drivere til SP2 heller. Webcam sluttet å virke. Maskinen maset hele tiden om et virus program, at jeg ikke hadde det men jeg hadde NOD32 gående. Selv om jeg skrudde av den funksjonen. 2-3 spill sluttet å virke, husker ikke navnene i farta, og maskinen i seg selv begynte å gå tregt Heller ikke digital kamera virket etter jeg fikk SP2 Det er programleverandørene til enhetene dine du skal skylde på. MS sa lenge før SP2 at noen programmer og drivere måtte oppdateres pga. sikkerhetsoppdateringer i SP2. NOD32 kom med en oppdatering kort etter SP2 ble lansert. Sjekk heller med leverandørene etter oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå