LWSR54 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) har en Abit A8V HK med AMD 3500 + cpu kjøler er en coolermaster hyper 48 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20672 og min cpu har 89 grader på spill eller når jeg brenner en cd feks? tar jeg på cooleren så er den bare LUNKEN og ikke varmt i det hele tatt !! har oppgradert til nyeste bios , kjølepaste er bra , viften sitter som den skal og alt er ok...måtte disable shut down i biosn og i abit sin programm siden computeren slå seg av hele tiden når den "tror" den er for varmt...noen som vet hva som er feil ? tror det er en bug i HK en annen ting er at min vifte bare gå på 1440 rpm ..og det gå ikke an å sette opp farten verken i bios , uguru eller en viftestyringsprogram Endret 3. oktober 2005 av LWSR54 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skulle tru det at man kunne følt en viss varme ja på ribba dersom CPU faktisk var så varm 89 grader er bra varmt vil eg si ja. Veit egentlig ikkje ka som er problemet her eg. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Prøvd å demontert kjøleren så du vet at den har skikkelig kontakt? Er vel bare feil avlesning hvis du vet at alt det andre er i orden. Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 alt er montert riktig på men må slå av på uguru alarme og shut down ellers så tror maskinen den er for varmt hadde en epox Hk før og der gikk det på 45 grader og max 52 etter bench test eller en timer gaming Lenke til kommentar
netrom86 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 sjekket temperatur med Everset Home? hva viser det programmet? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du merker 89 grader når du tar på det, så temperaturavlesningen må være feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå