Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Superrouter med gigabit & wlan till knallpris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes D-Link er langt fra "super Router". D-Link er mer for familie sammenheng delvis bare surfing og lite trafikk. Jeg har bare hatt dårlig erfaring med D-Link f.eks når det blir overført mye trafikk mellom 2 pcer så klikker D-Link ruteren. Eller hvis du skal oppdatere firmware på d-link ruteren så dauer den. Å nei jeg har nok ikke gjort noe feil...

Hvis jeg skulle gått nærmere på "Super Ruter" så ville jeg sagt en av de største produsentene: Cisco. Fins selfølgelig andre store produsenter, men kommer ikke på det nå.

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med de som ikke er tilhenger av D-Link. Jeg har satt opp et par for venner og kjente, og må si at det er forbausende hvor ustabise og dårlige de er. Når du setter de opp med litt avanserte (hvis en kan kalle noe på en D-Link for avansert) sikkerhetsalternativer, så begynner de og murre med en gang. Ustabilitet er bare forbokstaven, og på de værste modellene er det bare så vidt du får koplet til.

Er meget fornøyd med min Asus WL-500g jeg, Kommer aldri til å kjøpe noe som helst med D-Link logo på.

Lenke til kommentar

Jeg har den routeren der, den funker helt toppers, stabil som bare faan og takler alt av p2p trafikk. Så for hjemmemarkedet finner du nok ikke noe som er stort bedre. Nå har ikke jeg hatt D-Link før men jeg har hørt mye dårlig om de. Men denne routeren kan jeg absolutt anbefale....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...