Theo343 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Finnes det skjermer(som også er bra. Dell? Nec? Lacie? Samsung?) som kan vris helt rundt? 180 grader sideveis eller bakover? Årsaken til spørsmålet er at jeg skal kunne vri skjermen helt rundt for å se fra en annen posisjon, uten å måtte løfte hele foten osv. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Eizo har en modell som kommer med en slik fot, pluss at de også selger diverse typer skjermføtter som tilleggsutstyr til noen av modellene sine. Skjermen jeg tenker på heter Eizo Flexscan S1910-AS. Det er nøyaktig samme skjerm som Eizo Flexscan S1910, men AS-utgaven kommer med en spesiell fot som heter ArcSwing 2. Info om denne skjermen og flere andre finner du på http://www.eizo.com Lenke til kommentar
UAM Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Glem det........... Endret 4. oktober 2005 av UAM Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Betegnelsen for denne funskjonen er PIVOT Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Pivot er å sette den på høykant, jeg snakker om å vri den rundt. Juke: skal sjekkes Endret 4. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nec 2080ux+ har dreiehjul under foten slik at den dreies rundt. Noko som betyr at alle necer med same foiten har denne funksjonen. (L-forma fot) LaCien har det ikkje då den foten sitt ganske godt planta i bakken. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Og Nec 2080ux+ som var på knalltilbud på blåmandag, når jeg ikke var hjemme *snufs* Endret 4. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå