Gå til innhold

SYKT stor sluttfil, adobe premiere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skjer fordi standard-innstillinga når du eksporterer video frå PPro, er DV AVI. Dette er video som er i like god kvalitet som den er når du legg den inn på PCen frå kamera, og den treng å vere so stor for å oppretthalde kvalitet gjennom ein redigeringsprosess. DV AVI er ca. 13 GB/time = ca. 217MB/Min, noko som forklare filstorleiken din.

 

For å få ein mindre storleik, må du bruke ein annan codec (sjå dette innlegget). Eg vil anbefale Windows Media: File --> Export --> Adobe Media Encoder. Bruk eit preset som du trur passer deg. Pass på at det er PAL. (Skal skrive litt om PAL/NTSC i det innlegget eg linka til. Seinare...)

 

Om du får veldig dårleg kvalitet på fyrste forsøk, eller ei altfor stor fil, prøv igjen med eit anna preset.

Lenke til kommentar

Eg siterer meg sjølv:

Eg vil anbefale Windows Media: File --> Export --> Adobe Media Encoder. Bruk eit preset som du trur passer deg. Pass på at det er PAL. (Skal skrive litt om PAL/NTSC i det innlegget eg linka til. Seinare...)

 

Om du får veldig dårleg kvalitet på fyrste forsøk, eller ei altfor stor fil, prøv igjen med eit anna preset.

Det trur eg er det enklaste alternativet, pluss det er ganske lett å gå eit relativt bra resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...