orjanbeats Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) jeg trenger et kabinett til den nye pcen min. jeg har foreløpig maks 500 kr til rådighet, og det må være inkludert strømforsyning i kabinettet. noen som har noen bra forslag? (og jeg vil helst kunne kjøpe kabinettet fra enten amentio.no eller komplett.no for å spare portokostnader, siden jeg skal bestille noe mer fra dem) takker for svar :-) mvh Ørjan Endret 3. oktober 2005 av orjanbeats Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hva med dette? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:649307;c:36139 Vet ikke noe om det, men Aopen er et bra merke Edit: oh shit.. Så ikke at prisen var uten MVA.. Endret 3. oktober 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Amentio: Link Vet ikke om det er no bra, men det var det som var nærmest 500 inkl. mva på Amentio.no Endret 3. oktober 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Amentio: LinkVet ikke om det er no bra, men det var det som var nærmest 500 inkl. mva på Amentio.no Komlett: Link Eller så er dette kabinettet fra Komplett med Psu, vet ikke hvor mye du tenker på utseende, men trur ikke du gjør det hvis du bare har 500kr til rådighet, og med psu q-tec det kjøpe du IKKE!! ferdig med det.. psu ene til q-tec er kjent for at de tar fyr eller går i lufta etter kort tid, x gear er også kabinetter til under 500 og har 400w psu, men er nokk ikke så mye å si om de heller.. men legger du på en hundrings får du Chenbro Gaming Box med en 350w psu Aspire X-Dreamer II skal vist også være ganske greit med dog ligger litt over prisen det og.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) mr.nauz: Ja jeg tenkte ikke på det da jeg posta... At q-tec IKKE er noe å satse på , men jeg tok den med for det, for det var vel nesten den eneste til under 500,- inkl. psu på komlett. Endret 3. oktober 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Tom_F Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Har selv bygget i et In-win, som riktignok er en hundrings dyrere enn budskjettet ditt, men det kan anbefales på det varmeste fremfor Q-tec i alle fall. Har en bunnsolid kvalitetsfølelse, noe som virkelig overrasket meg til den prisen. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303545&cks=PRL Endret 3. oktober 2005 av Tom_F Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hørt at in-win skal være kanske ok jeg og.. ser komplett har de i mange av "ferdig" pakkende sine(noen).. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 psu ene til q-tec er kjent for at de tar fyr eller går i lufta etter kort tid Den var vel kanskje litt drøy ... Har brukt qtec i over et og et halvt år jeg, og den har ikke sprengt eller gått i lufta Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 psu ene til q-tec er kjent for at de tar fyr eller går i lufta etter kort tid Den var vel kanskje litt drøy ... Har brukt qtec i over et og et halvt år jeg, og den har ikke sprengt eller gått i lufta Hvis du har den på om natta, ville jeg sovet med ett øye åpent om jeg var deg Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Har bygd 2 pcer i dette in-win kabinettet, en hundrings ekstra men absolutt verdt det LINK. Helt enig med de andre her, ikke kjøp q-tec... Noen andre kabinetter til en billig pris (jeg har selv ingen erfaring med disse): LINK1 LINK2 LINK3 LINK4 LINK5 (disse har de også i rødt i samme butikk til samme pris) LINK6 (disse har de også i blått og sølv) LINK7 LINK8 (rett og slett for mange i prisklassen til å ta en og en link) Endret 3. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) men mye av det i pris guiden er litt for slapt.. eks Q-tec og x-gear... collors er jeg usikker på, men jeg har en collors psu på 400w. den er veldig stille, hører den knapt og har vært ddøn stabil, eneste med den er at det er litt få "kabler".. men uasett. dette er en psu. hadde også et collors soho kabinett før. men dette var det ikke mye å si om... kvaliteten var så dårlig at jeg vurderte å heller bygge et kabinett av melkekartonger men dette var dog et "14tiss" deluxe kabinett. kabinette kosta 700kr ig det var inkludert en psu som kosta 400-500.så kabinete kan umulig vært brukt noe særlig med penger på.. Endret 4. oktober 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 hørt at in-win skal være kanske ok jeg og.. ser komplett har de i mange av "ferdig" pakkende sine(noen).. Jeg hadde In Win kabinett før jeg skiftet til TT shark. Det var god kavalitet og PSU går enda den. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bor du i Bergen BØR du bare sjekke ut http://www.flexi-data.no omtrentlig like billig som komplett, men du slipper portoen fordi du henter den. Genialt. Kjøpte en Samsung 913n derifra i går faktisk.. Men som de nevner er In Win et bra kabinett til den prisen. Du greier å skvise ut en liten 100lapp ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå