Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hallo! Fikk et problem med oppgavelinjen etter at jeg skulle teste et nytt windows shell (BBlean) Når jeg skulle gå tilbake til standard windows-shell, så var oppgavelinjen mye rarere. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, så jeg har lagt ved link til bilde. Vet ikke om man ser så godt hva som er problemet, men håper noen vet hva det dreier seg om her. Link til bildet. Endret 2. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva er det som er rart/uvanlig? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Hallo! Har ikke fulgt med på denne posten fordi jeg har vært borte en stund. Det som er så uvanlig med oppgavelinja er at ikonene og alt på oppgavelinja er strekt oppover og sånn. Det er ikke så lett å se det på bildet, men det er noe uvanlig der. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Mvh Espen EDIT: Dette er nå løst. Plutselig en dag var den tilbake til standard igjen. Ha en fin dag. Endret 13. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå