Dinsdale Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har vel ikke noe inntrykk av denne kommer til norge jeg heller. Men ville bare vise at det fantes en mobil som heter det. Syntes vel også at D550 er forferdelig stygg. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Qtek 8310 koster undekanten av 4000 kr, ikke 5000 som amobil skrev. Prisguide Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) vel det var snakk om vanlig gsm nettet og europa på første showet jeg vet om hvor den ble nevnt. så om den ikke kommer til norge vil være direkte dumt. og når det gjelder utseende. smaken er som baken, men jeg synes den har noe retro over seg med tanke på fargebruken edit: en liten ting skurrer angående den testen forresten. den bruker e720 bilder for å vise kvaliteten på kameraet til d550. blir litt sensasjonspresseaktig, vi er først med bildene og alt det der... Endret 3. oktober 2005 av hobgoblin Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) SXG75 kan bli den første mobilen jeg kjøper til over 1000,- siden C25. Jeg har nok på konto nå etter stipend har rullet inn så i teorien er det plass i budsjettet. Litt stor og tung men med så mange features at en teknofil som meg får våte drømmer i 900 MHz båndet og jeg har uansett en CF62 å suplementere med. Kan noen anbefale en test eller to av denne mobilen? EDIT: Yay, sl45.com preview review (linetrough) av molna Endret 3. oktober 2005 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Synes mobiler bare blir dyrere og dyrere jeg.. Men så har det jo skjedd en del siden min Siemens M55 å da.. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm... Er det berre eg som ikkje klarar å finne ut av det, eller finst det ingen info angåande OS på SXG75? Kunne tenkt meg å vite det før eg slenger 3500 på disken. Er det nokon som kan fortelje meg det? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm... Er det berre eg som ikkje klarar å finne ut av det, eller finst det ingen info angåande OS på SXG75? Kunne tenkt meg å vite det før eg slenger 3500 på disken. Er det nokon som kan fortelje meg det? SXG75 bruker proprietært Siemens operativsystem, men Brew uiOne grensesnitt. Arrester meg om jeg tar veldig feil her, men det er noe i den duren Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Du tar nok feil der ja. For et par måneder siden hadde du rett, men Siemens bestemte seg for å kutte ut uiOne p.g.a at de måtte ha utsatt lanseringen av SXG75 med flere måneder hvis de skulle vente på at uiOne ble ferdig. Så nå er det: BREW Plattform Siemens OS og UI Såvidt jeg har forstått da Ikke helt sikker på forskjellen mellom plattform og OS... Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har bestilt N70 fra mshop. De hadde fått inn et lite parti tidligere i dag. Så jeg rakk akkurat å sikre meg en av fem telefoner. Fikk mail fra kundeservice at jeg har den i posten om et par dager! Da kan dama overta min K750i...gjett om jeg gleder meg altså! mvh. Tom javascript:emoticon('') Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 På "hjemmesiden" til BREW forklares forskjellen. Der finnes også en BREW-simulator. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hmm... Er det berre eg som ikkje klarar å finne ut av det, eller finst det ingen info angåande OS på SXG75? Kunne tenkt meg å vite det før eg slenger 3500 på disken. Er det nokon som kan fortelje meg det? Det er en tråd om den mobilen her som tar for seg litt av det du spør om og andre ting. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=473092&hl= AKIRA Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Takkar for svar. Trur skla kjøpe denne mobilen, ser ut som noko eg har lyst på. Einaste som fell meg litt rart er prisen på vidunderet, syns 3500 virkar å vere litt lite for ein heilt ny 3G-telefon. Etter å ha lest om den for første gong, tenkte eg prisen ville ligge mellom 4 og 5 tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg