levlex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Her er oktober-modellene Månedens modeller er blant de mest spennende på lang tid, og inneholder en rekke innovative modeller som Xcute DV-1 med 3 megapikslers kamera og Qtek 9100 med fullt QWERTY-tastatur, samt Siemens etterlengtede oppfølger i SL-serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er ikke Nokia N70 en oktober modell da? Komplett ser ut til å få dem i midten av mnd ihvertfall. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med Samsung D600? Får håpe Siemens etterlengtede oppfølger blir mer populær enn den første oppfølgeren, SL65... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har lest nylig en dansk test av den Qtek'en og den virker meget spennende. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan får amobil bekreftet disse datoene? Siemens GPS mobil leser jeg rykter om over nette kan bli levert alt fra nå til engang i Januar. Så bare lurte på om dere får datoene bekreftet fra feks Norsk Siemens importører, eller om dere også bare vidre formidler de samme ryktene vi ser på nette? AKIRA Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå ble jeg i tvil! Qtec 8300 SE W800i Siemens SXG75 Sistnevnte virker mest fristende, men utviding ikke mer enn 512mb? Det må vell være feil? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan får amobil bekreftet disse datoene? Siemens GPS mobil leser jeg rykter om over nette kan bli levert alt fra nå til engang i Januar. Så bare lurte på om dere får datoene bekreftet fra feks Norsk Siemens importører, eller om dere også bare vidre formidler de samme ryktene vi ser på nette? AKIRA Både og. Vi sjekker som oftest med flere kilder for å være sikre, og når Siemens har satt oktober på denne modellen, og flere butikker melder at den vil komme i løpet av de neste tre dagene, så virker den å være rimelig sikker. Men vi kan selvfølgelig aldri være 100% sikker. Når det gjelder D600 og N70, så ble de omtalt i forrige måneds Hva venter oss. Dessverre er ikke modellene kommet enda, noe som skyldes at de er forsinket. Men N70 er på vei, og vil komme i neste uke. Fikk det bekreftet for fem minutt siden! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det som er nokså interessant er at først nå blir qtec aktuelt for de store uvaskede horder (meg), siden de leverer mye snack med mobilen, samt at batterilevetiden blir "mot normalt"... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ser ut som 512 er de største brikkene (RS-MMC) man får til Siemens SXG75 for øyeblikket, kommer nok kanskje større etterhvert. men ser ikke problemet med at de bare er 512 mb når de koster 220 kr Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 wlan og windows mobile = skype? Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 To flotte og imponerende mobiler fra Siemens! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan får amobil bekreftet disse datoene? Siemens GPS mobil leser jeg rykter om over nette kan bli levert alt fra nå til engang i Januar. Så bare lurte på om dere får datoene bekreftet fra feks Norsk Siemens importører, eller om dere også bare vidre formidler de samme ryktene vi ser på nette? AKIRA Jeg siterer mail jeg fikk fra presseansvarlig i Siemens: The SXG75 will be delivered to the markets apart from end of October. The availability per country depends on local circumstances. Thanks and regards, Catrin Schlatmann Siemens AG - Communications Group Communication - Press Department Devices Com GC PD D Haidenauplatz 1 81667 München Kommer i oktober (begynnelen av november) ja. Skal jeg handle..?.....ja det skal jeg. Lenke til kommentar
molna Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dennis87: det finnes 1Gb RS-MMCF i salg allerede, og det burde funke i SXG75 også (koster 600 kroner her i UK, så da er det kanskje bedre valg med 2x 512MB) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 wlan og windows mobile = skype? Faren min kjøpte seg et qtek med wlan fra gjennom jobben, fungerer ikke å la trådløsnett løsningen være på. Endte med at han måtte sende mobilen 3 ganger til rep for fjerning av virus som han fikk bare ved å ha på nettet. Så ble mobilen levert tilbake, wlan er bra men sikkerhet er meget dårlig, ihvertfall med MS løsning. Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har lest nylig en dansk test av den Qtek'en og den virker meget spennende. Kan du gi meg link til testen? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hmm, fortsatt intent nytt om D550 fra samsung. rart egentlig siden den skull komme kvartal 3 av dette året om jeg forsto ting rett. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Dette ser bra ut. Tror Qtek 9100 blir ganske bra. Liten og godt utstyrt Endret 3. oktober 2005 av jornan Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hmm, fortsatt intent nytt om D550 fra samsung. rart egentlig siden den skull komme kvartal 3 av dette året om jeg forsto ting rett. D550?!? Mener du D600? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hmm, fortsatt intent nytt om D550 fra samsung. rart egentlig siden den skull komme kvartal 3 av dette året om jeg forsto ting rett. D550?!? Mener du D600? En D550 blir testet her Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har Samsung noen gang sagt at D550 er aktuell for Norge da? Amobil, som så vidt jeg vet har vært på de presseshowene for Samsung i Norge, har ikke D550 nevnt i noen artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg