Variable Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Ingen som har denne Tilhører en kamerat av meg var mest ett prøveprosjekt hehe Jeg har ett bilde av musa han bruker nå , må bare komme hjem først. Endret 6. oktober 2005 av chrda Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hehe syk mus det der. Hvordan fungerer den ? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Er du prO nok så kjører du lcd....det lagger ikke lenger nå....go seff må prO folka se bak seg samtidig og da har de sånn 15 stk lcd skermer rundt seg.....nytter ikke bare høre fot trinn i cs hvis du skal være god... Lenke til kommentar
web76 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bruker dere mouse precision on? eller uten noen form for akselerering? Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg bruker func mat og Razer DB også et fra skrud Logitech Ultra X Flat Tastatur.. funker fett det;) ligger stadig inn på Rank 10 på serverene jeg holder til på.. Samme som meg og litt skills Alle vet at det er det er skillz that killz Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Bruker dere mouse precision on? eller uten noen form for akselerering? Fjern alt som har med akselerasjon og mouse filtering, da blestemmer du 100% hvor musa skal gå! Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hit'em high, thats the secret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå