bokhylle Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Han lurer på hva XeqtR bruker, IKKE hvor meningsløst DU synes det er at han lurer på det. XeqtR bruker MX300, en enorm tøymatte med en vanlig musematte oppå. Han bytter mellom icemat/steelpad/corepad/thunderpad ettersom hvem som sponser han, han har spilt med alle opp gjennom årene og eier like hardt med alle. Der ja. Edit: Jeg må bare si at jeg har en hjemmelaget musematte. Det er teflon oppå en "planke". Fikk ideen av en på forumet. Så har jeg en optisk mus fra dell (den er sikkelig ille å bruke i paint ) Endret 3. oktober 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg bruker func mat og Razer DB også et fra skrud Logitech Ultra X Flat Tastatur.. funker fett det;) ligger stadig inn på Rank 10 på serverene jeg holder til på.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvilke tastatur er mest brukt i gaming da? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Ingen, så lenge den ikke har sånn 3 knapps sperre er alle like bra og alle bruker forskjellig. Og til alle som sier "OMG JEG BLIR ALLTID RANK 1 FORDI JEG BRUKER DEN MUSA" rofl @ you Endret 3. oktober 2005 av improvize Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hvorfor har egentlig noen tastatur sånn sperre? Det forrige tastaturet jeg hadde. Gikk de ikke ann å hoppe.(Det komm sånn irriterende lyd fra hovedkortet) Edit: Jeg finner ikke MX300 eller MS 3.0 i noen butikker Hvor selger de sånne mus? Endret 3. oktober 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fordi de er gamle mus folk brukte da de begynte å spille CS, de vant til de musene, skal du begynne å spille med gode muser i dag tar du MX518/Razer Diamondback/G5, om 5 år er de som begynte å spille i dag de beste men bruker fortsatt MX518 selv om det har kommet 3-4-5 nye MX versjoner i 2010 Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Selger de ikke de musene noen plass? Edit: Har tenkt på MX310, er det en god mus? Endret 3. oktober 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Like god som alle andre Prøv den og se om du liker å holde i den du Hadde kjøpt G5 eller MX518 om jeg skulle hatt ny mus i dag. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Men vis jeg kjøper den og ikke liker den er jo de pengene brukt for ingentingen. Edit: G5 eller Razer blir litt i det dyreste. Endret 3. oktober 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hater cs men alikavel er Mx 518 og Everglide Destrukt Pad (XL) deili Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg skal snart kjøpe ny mus og matte og da går jeg for: MX518 og Steelpad Qck+ Eller kanskje jeg skal beholde den hjemmelaga teflon matta mi ? Endret 3. oktober 2005 av bokhylle Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Copperhead + icemat 2nd edition <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
3dme Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva f... er en "pro gamer"?? Er det en stakkar som leker helt foran skjermen sin? Ekte menn rydder miner, uten PC Dette er pr0gamers. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vet dere hvem som er hovedsponsorene til disse såkalte "Pro Gamers" i Norge?? :!: Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nå er jo ikke hoved-temaet i denne tråden hva slags arbeidsgiver de har eller hvorvidt progaming er noe å satse på. Fyren spør hva slags utstyr de bruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg bruker Q-pad og en mx518, utrolig god gli... absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 De bruker vel MX510/MX518. fUNC surfpad/Q-Pad XXL. Skatez. CRT monitor. Das og Keytronic har veldig gode tastaturer. Kanskje de bruker de? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Razer Diamondback og Q-pad Lowe sense (xxl) Lenke til kommentar
bjerkan Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så lenge du klarer å holde kulemusa rein, er den så god som gull LOL ! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå