Klekkus Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg er dritt lei av mitt gamle fx 5500 128mb, så da er det på tide å oppgradere men er ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre det Her er alternativene mine: - X700 256 mb til 1000kr på komplett - Gainward 6800 Ultra Golden sample til 2000kr hos en kompis Ulempen er jo at det ikke kommer til å bli flere agp kort, både nvidia og ati har kuttet agp på de nyeste kortene, så det ser mørkt ut for agp i fremtiden. Fordelen er jo at jeg får det beste agp kortet som er produsert til en billig penge og slipper å bruke så mye penger som det ville godt hvist je skulle kjøpt et nytt hk og skjermkort med pci-e - Nytt hovedkort med pci-e og pci-e kort Bedre for fremtiden, og alternativ for kort som yter bedre, men er det værdt det? Siste ord: Ut av dette så tror jeg jeg holder en finger på 6800 ultra. btw så er dette mitt oppset: HK: AsRock 939A8X-M CPU: AMD 64 "Venice" 3000+ s 939 (1.8 @ 2.43 ) MINNE: 2x512 mb Kingston Hyper X 2-3-2-6 HDD: 2x160 GB WD ATA 133 OPTISKE DREV: Sony D23A DVD brenner og AOPEN 52x CD brenner GFX: XFX GeForce FX 5500 PSU: MIST 500W Kabinett: Logisys Dracula Red S.E. Skjerm: HP 19" CTR 50 hertZ Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ville gått for 6800 Ultra kortet. Men se å få deg en ny skjerm da mann...Kan jo ikke sitte å se på bilde med 50Hz oppfriskningshastighet. Du kommer jo å bli blind... Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Men se å få deg en ny skjerm da mann...Kan jo ikke sitte å se på bilde med 50Hz oppfriskningshastighet. Du kommer jo å bli blind... JA, få deg ny skjerm! Jeg satt på en 15" CRT 50 hz før jeg å :s Det var IKKE bra! Jeg føler man reduserer synet, og jeg tror det er skjermen sin skyld at jeg er blitt mere nærsynt Ikke risiker noe, og kjøp ny skjerm! Dessuten, man kan sitte lengre foran en bedre skjerm, uten å få vondt i hodet Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En 19"-skjerm skal da klare mer enn 50 Hz, uansett hvor gammel den er? Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Niks, jeg har sett en 20 år gammal skjerm på skolen som ikke klarte mere enn 50 hz, så det går ann! / går ikke ann! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 tja, det kommer til å bli ny skjerm etter jeg har fått meg nytt skjermkort. planene var å kjøpe ny harddisk først, men jeg tror heller jeg trenger ny skjerm 17" LCD til ca 2k? eller CRT til 2k. har mest lyst på LCD, men det blir etter jeg har fått nytt skjermkort og får mer penger. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 jeg hadde gått for LCD.. etter og ha sittet foran en CRT skjerm i mange (les : altfor mange) år, så har jeg lagt merke til at jeg ser farger mye svakere på det ene øyet, og at jeg ser dårligere enn før... men jeg er ikke sikker på om dette er fra pc bruk... men anywho, skaff deg LCD du Mvh Sweet™ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 okey, da blir det 17" LCD med tiden Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En ny LCD og 6800 Ultra blir kos. Og bruke en slik skjerm er jo å mishandle det stakkars skjermkortet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Det blir vist ikke noe 6800 ultra. Kortet hannes ble mongo å han fikk seg et nytt, 2 stk faktisk. han kjøpte bilige demovarer. Men det kommer et gratis 6600gt til meg snart. (sier ikke hvordan jeg fikk det ) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Skal du game er jo CRT absolutt å anbefale! For 2k får du en skjerm som klarer 110Hz på 1280x1024. For billige skjermer, sjekk www.jmdata.as. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Skal du game er jo CRT absolutt å anbefale! For 2k får du en skjerm som klarer 110Hz på 1280x1024. For billige skjermer, sjekk www.jmdata.as. 5174988[/snapback] Hmm... jm har jo en god del brukbare crt skjermer da Skal ta å vurdere om jeg kjøper en derfra, men jeg vil helst ha en flatskjerm. crt'er er litt vanskelig å dra med seg på lan da. Eventuelt så kan jeg kalre å ordne meg en veldig bilig lcd via en kontakt jeg har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå