stormpro Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Som topic sier så ønsker jeg å kjøpe ny harddisk til min Dell inspirion 8200. Hdd som sitter i nå er en IBM travelstart 60GB, 5400 rpm og som har begynt å skrape og bråke til tider Lurer derfor på hva som er oppgraderings-alternativene og hva som er kompatibelt med min laptop Ønsker gjerne endel mere plass samt raskere disk hvis mulig. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Her har du noen alternativer fra Netshop. Du trenger en 2,5" harddisk, alt går utenom S-ATA. Velg en større disk med 7200RPM, hvilken du skal velge vet jeg ikke. Velg et merke du stoler på, eller søk etter tester på de forskjellige diskene. Lenke til kommentar
twb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvis støy har betydning for deg: Vær klar over at den harddisken du har nå, IBM Travelstar, er en ganske støysvak modell, den ligger på 25dB i idle. Eneste 7200rpm-disken som kan matche det, så langt jeg vet, er Seagate Momentus. Den er svindyr. Ellers holder Samsung SpinPoint 5400rpm et lavt støynivå, og Western Digital Scorpio enda lavere. http://www.silentpcreview.com/article29-page2.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå