Singh tha king Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei. Noen jeg kjenner har fått seg CS2, den nyeste photoshoppen (?). Altså jeg og han vet ikke hellt hvordan man skal redigere bilder. Det eneste vi kan er å forminske bilder og skifte størrelse. Gidder noen å ta en screenshot å vise hva vær eneste funksjon er markert? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hei.Noen jeg kjenner har fått seg CS2, den nyeste photoshoppen (?). Altså jeg og han vet ikke hellt hvordan man skal redigere bilder. Det eneste vi kan er å forminske bilder og skifte størrelse. Gidder noen å ta en screenshot å vise hva vær eneste funksjon er markert? Trur dere skal finne dere et annet program, skulle noen tatt screenshot av alle funksjonene i PS ville det tatt evigheter. Sjekk ut Adobe Photoshop Elements e.l Vil dere fortsatt holde på i PS CS2 .> Les manualen og help filene, det er en god plass å starte. Vil du ha enda bedre oversikt -> Les begge utgavene av Photoshop Bible. Endret 2. oktober 2005 av kvikks Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) www.good-tutorials.com er en fin side å bokmerke. Viser veldig mange teknikker som også bidrar til å bli kjent med funksjonene. Ellers vil jeg tro at dere finner det meste på Adobes sider. Endret 2. oktober 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå