pessimisten Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 trenger microfon, mest til VT.....ikke for dyrt eller stort heller..... takk på forhånd Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Gå på spaceworld (grøss sa jeg nettop det?!) og kjøp en vivanco MF15 koster vel ca 50-100 kroner, har den selv funker helt greit.... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Gå på spaceworld (grøss sa jeg nettop det?!) og kjøp en vivanco MF15 koster vel ca 50-100 kroner, har den selv funker helt greit.... nei e gidder ikke ha noe sånt der....skal være noe du har på hodet (hodeplagg ) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vel, har du headsett? Hvis ikke, kjøp Koss SB45. Eller, kjøp noe billige greier på Expert eller noe sånt. Har faktisk 3 miccer. Du kan få kjøpe 2 av mine for en hundrings. Er faktisk BF2 logo på de. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Vel, har du headsett? Hvis ikke, kjøp Koss SB45. Eller, kjøp noe billige greier på Expert eller noe sånt. Har faktisk 3 miccer. Du kan få kjøpe 2 av mine for en hundrings. Er faktisk BF2 logo på de. åssen er d?? EDIT: har headsett.....koss porta pro Endret 4. oktober 2005 av dudee Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Koss Porta Pro. Tja. Sjekk på Expert du, det er vel det letteste. Bestiller du en billig ting fra komplett.no f.eks får du porto, og da blir det gjerne dyrere en Expert igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå