andnet Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg såg litt på hardware anbefalinger men ble ikke klok nok på det. Er ute etter en bærbar til en kompis som er i militæret, blir nok brukt til film og spill for det meste. Så det er vel en såkalt "skrivebordserstatter" jeg er ute etter. Men jeg er helt ny på bærbar-emnet så jeg ber om tips og hjelp til å finne en god pc jeg får masse for pengene for. (vet ikke hva prisklasse en får mest for pengene hos bærbare, men alt fra 8-12.000 er av interresse) takker for alle svar! Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Du bør ta en titt på www.netshop.no hvor dem har en selvbygger pc på tilbud. Kjøpte den nylig og er så langt fornøyd. Fikk 1,73 ghz, 60gb harddisk, 1gb ram, dvd brenner, trådløs kort og geforce go 6600 til rett under 10000kr! (valgte da bort win xp lisens) Her får fu en fullverdig skrivebordserstatter til en meget god pris. Du bør slå til litt fort her da det ikke er lenge igjen av tilbudet! Lenke til kommentar
marcen_f Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Du bør ta en titt på www.netshop.no hvor dem har en selvbygger pc på tilbud. Kjøpte den nylig og er så langt fornøyd. Fikk 1,73 ghz, 60gb harddisk, 1gb ram, dvd brenner, trådløs kort og geforce go 6600 til rett under 10000kr! (valgte da bort win xp lisens) Her får fu en fullverdig skrivebordserstatter til en meget god pris. Du bør slå til litt fort her da det ikke er lenge igjen av tilbudet! Hvilken pc var det? direkte link?? Lenke til kommentar
jon_o Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvilken pc var det? direkte link?? Sjekk ukens tilbud så finner du den Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hvilken pc var det? direkte link?? http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7049 trykk på Endre knappen for å se oppsettet... Endret 3. oktober 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå