MacGyver Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Det var defekt minnebrikker, tok og test med akkurat samme brikkene hjemme. Fikk samme problemet. Tok med 2stk 128mb RDram PC800. Ta fungerte maskina. Sendte inn rammen og har nå fått ny:))Som fungerte heilt fint, skulle bare mangle. Dessuten sendte komplett feil CPU, skulle ha 2.53GHz Pc533, så nå ser alt bedre ut, men takk for alle gode forslag. PS Fikk problem etter en stund alle nye deler var på plass da restarta maskina seg plutselig. Etter mye testing så sendte inn, HK. Men fikk d tilbake i går og d var ikke defekt. Installerte på nytt og nå går d bra, foreløpig... Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Måtte du betale for frakten eller betale noe annet når hovedkortet ikke var defekt? Lenke til kommentar
Jesus Halten Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg sliter også noe voldsomt med dette. Men jeg vet at rammen er OK! Den fungerer i min opprinnelige maskin. Har laget et sammendrag som jeg håper noen kan være snill nok til å se på: http://home.tiscali.no/haltenbanken/pc/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå