edds Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Joda, har sett nøye på Tsunamiene også De ser jo relativt like ut, bare at Tsunami er vel av Aluminium i motsetning til Soprano som er av stål/plast. Men men, jeg regner med at gutta på netshop.no sier fra hvis de ikke får plass Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Joda, har sett nøye på Tsunamiene også De ser jo relativt like ut, bare at Tsunami er vel av Aluminium i motsetning til Soprano som er av stål/plast. Men men, jeg regner med at gutta på netshop.no sier fra hvis de ikke får plass ja det er de, tsunami er topp modellen forskjellen er at du har lys på tsunami... begge viftene og "døra" i fronten har blått lys.. Og så er det mye penere med aluminium enn med plast/panel.. Endret 4. oktober 2005 av dammed Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hmm... Får tenke på det, må innrømme at jeg er litt småforelsket i den blanke finishen til Soprano, men Tsunami er jo også pen å se på. Da er det vel bare dette valget som gjenstår, hvis noen har noe å innvende på oppsettet, kom med det EDIT: Tar kvelden nå Endret 4. oktober 2005 av edds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå