brrah Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Heisann, skal til USA om 2 mnd'er, og de jeg lurer på er om det er no vits å kjøpe laptop der? Og hvor i så fall burde jeg kjøpe? Broder'n min bror der så kan bestille fra nett til han så kan jeg få den av han... Takker for alle svar.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du kan nok spare endel ved å kjøpe der, men garantien er elendig i forhold til hva du får i Norge og å sende den ved en evt. feil kan koste deg dyrt. Og i tillegg må du leve uten æ, ø og å. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Tusen takk for super raskt svar! Det er ikke så farlig om jeg får det en del billiger, jeg er ute etter en liten laptop, helst 12'', vet du om noen butikker/nettbutikker? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du har jo alltid Apple sine da, ellers så får du jo en fin en fra Asus (komplett.no) Lenke til kommentar
brrah Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er egentlig ute etter en laptop til under 1k$, denne koster 1,6.... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 www.dell.com easy as dell. AKIRA Lenke til kommentar
brrah Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Tenkte ikke på dell! Tusen takk, der kan jeg jo få en laptop til 3500! Kan få den 50$ billigere ved å fylle ut et skjema. Da blir prisen ca 3200! Er jo grisebillig da! Lenke til kommentar
Max Mekker Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tenkte ikke på dell! Tusen takk, der kan jeg jo få en laptop til 3500! Kan få den 50$ billigere ved å fylle ut et skjema. Da blir prisen ca 3200! Er jo grisebillig da! Du må nok ut med noe mer. Fra dell.com : Taxes, fees, shipping, handling and any applicable restocking charges are extra, and vary Lenke til kommentar
sandsvalen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Heisann, skal til USA om 2 mnd'er, og de jeg lurer på er om det er no vits å kjøpe laptop der? Og hvor i så fall burde jeg kjøpe? Broder'n min bror der så kan bestille fra nett til han så kan jeg få den av han... Takker for alle svar.... Dersom du skal være lenge i USA, så kan du kjøpe PC-en her - og be om momsrefusjon. Da får du redusert prisen med 24%. Men da må ikke PC-en være eldre enn 30 dager, tror jeg, når du reiser. sandsvalen. Edit;Vet ikke hvor lenge du må være borte, ca ett år tror jeg. Endret 3. oktober 2005 av sandsvalen Lenke til kommentar
Datajenta Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det viktigste er vel ikke hvor lenge du skal være der, men at du har en amerikansk adresse! Men da kan du oppgi din brors. Jeg bor i amerika nå, og er ikke overimponert overbærbare her... Med mindre du skal kjøpe en SONY VAIO (og det skal du vel ikke da du skal ha en såpass billig...) syns du heller bør kjøpe en hjemme og spare 25%... Lenke til kommentar
sandsvalen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det viktigste er vel ikke hvor lenge du skal være der, men at du har en amerikansk adresse! Men da kan du oppgi din brors.Jeg bor i amerika nå, og er ikke overimponert overbærbare her... Med mindre du skal kjøpe en SONY VAIO (og det skal du vel ikke da du skal ha en såpass billig...) syns du heller bør kjøpe en hjemme og spare 25%... Dersom du reiser til USA på 3 måneders turistvisum, så er vel ikke sannsynligheten så stor for at du bor der fast, eller ? Men reiser du til USA for å gå på skole ett år eller flere, stiller det seg kanskje annerledes. sandsvalen Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Ser egentlig ikke det store problemet her, er det ikke bare på bestille laptopen i hans navn og adresse så tar jeg med meg laptopen hjem i en sekk, uten all emballajsen og sånt? Er dette ulovlig? Hvis det er, hvordan gjør jeg det lovlig? Tusen takk for mange fine svar! Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal forøvrig kun være der i 2 uker... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Dersom det ikke er noe helt spesielt som man ikke får tak i i Norge (eksempel) eller superbillig slik at man har "råd" til å sjanse på at den ikke ryker, ser jeg ikke så mye vits i å kjøpe maskin der borte. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har jo satt opp en dell inspiron 6000 til 3990! Det er jo super billig! Men så sjekket jeg dell.no og det var jo bare 2000 spenn dyrere der og då får man jo norsk tastatur, dvd brenner og trådløst nettverkskort! Så tror kanskje jeg dropper å kjøpe i usa... Hva synes dere? Og hvilke priser starter en Sony Vaio på? EDIT: Masse leifer!! Endret 4. oktober 2005 av andersø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå