bigkay Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Et lite bilde av sønnen min med "bandana" slik de har i crips gjengen i L.A (i usa) Tatt med Canon Eos 350d, 50mm f1.8 linse (blender 2.2) og Canon Speedlight blitz 420ex bouncet i en hvit vegg ca 0,5 meter fra baby'n. Bigk. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Veldig kult. Syns du har fått veldig bra fokus på øynene, sjelden de er så glassklare som her Har du redigert noe, eller er dette rett fra kamera? Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Har beskåret bildet pluss slengt på litt unsharp mask, ellers er det ikke gjort noe.. Bigk Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kjempebra lys og kvalitet på bildet, men synes utsnittet ble for "trangt". Har følelsen av at han skal sprenge seg ut av bildet. Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Morsom liten pjokk ;-) Se om du ikke kan få fjernet gjennskinnet i øynene. På et portrett ala dette vil alltid øynene være i sentrum og det var det første jeg la merke til. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Fin fyr ja, men jeg er enig i at utsnittet ble i overkant trangt. Ellers syns jeg man bør forsøke å ha begge øynene i fokus når man tar portrettbilder, så jeg ville ha blendet ned enda et steg eller to. Det "bakerste" øyet blir litt for uskarpt for min smak. Ellers tror jeg det er et hett tips å holde guttungen ute av Crips. Endret 3. oktober 2005 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå