Haakon88t Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei Først kjøpte Mads (en kamerat av meg) HK og cpu av Audun (en annen kamerat av meg). HK: msi k8n Neo nforce 3, cpu: amd athlon 64 3400+ (754 socket). Da han hadde fått satt inn delene og startet opp, ble det masse kluss å tull med farger i windows så han prøvde å formatere, da han kom midt i windows innst. ble bilde fryst! Han restartet og bilde sto stille med en gang.. Han rakk ikke å komme inn i bios engang.. Jeg har nå delene, og bilde fryser der hvor man trykker på DEl for å komme i bios. Jeg har prøvd alt! Byttet ram type, koble ut HD, bytte skjermkort, clear cmos, men ingenting nytter.. HK fungerte greit når audun hadde delene... Hva kan være galt? Jeg tror HK er defekt! Men er det en annen mulightet for at det kan være noe annet galt? Kan det også være cpuen som er defekt? Jeg kommer til å kjøpe nytt av en av delene hvis jeg finner ut hva som er defekt. (jeg fikk delene BILLIG, siden mads ikke fikk det til). Håper på svar snarest! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg