En græll grill Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg tenkte på å kjøpe ny mp3-spiller. Siden jeg vil ha en liten og lett og vil bruke den til trening, må den være med flash-minne. Problemet er at det er så mye å velge og vrake mellom, og jeg ser ikke så stor forskjell på dem som er. Hva jeg vil ha: -noe med radio -god lyd -minimum 1gb minne Resten er ikke så viktig, men prisen bør være under 3000. Jeg så litt på de der små til creative med 1024mb (Muvo V200, Muvo TX SE og Zen Nano Plus), men probleme er at alle er så godt som like fra det jeg kan se, finnes det noen gode alternativ til disse? Jeg er på jakt etter en mp3 som er forholdsvis god. Desverre er jeg ikke helt oppdatert om dagens spillere, så jeg lurte på om noen har noen gode anbefalinger/erfaringer. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kan trygt anbefale Muvo TX SE. Har selv 512 Mb varianten av denne. Oppfyller alle dine nevnte kriterier. Du får dessuten svært mye for pengene. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan trygt anbefale iPod Nano. Den har fargeskjerm og 2-/4GB flashminne. Den kan oghså brukes til å vise bilder... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) iPod Nano er helt genial. Lett å få fatt på "treningsutstyr" til den også. (Armbånd, halsestropp osv) Lyden er noe av det beste. Har ikke radio, men når får man egentlig brukt for det? De andre funksjonene og designet utgjør iallefall for mangelen på radio. 2gb: 1790kr 4gb: 2190kr http://www.apple.com/no/ipodnano/ Endret 3. oktober 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jepp, jeg ville også gått for iPod Nano. Endret 3. oktober 2005 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg får tenke på saken. Skal ikke kjøpe en helt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå