Delvis Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Vel "bekjennelse for mord" var hvertfall ren bløff. 5034761[/snapback] Hallo..? kan ikke du (eller andre) svare på hvor du har det fra at var ren bløff? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Synes Åndenes Makt er god søndagsunderholdning. Fint å slappe av med om kvelden. Men synes programmet er en dårlig rip-off fra det engelske "Most Haunted"... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ny episode i kveld.. er dere klare til å finne ut om det er mye faking i det? Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Synd at det ikke går litt senere, fint program å sovne til.... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 spøkelser finnes , det er det ingen tvil om Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jo det er det stor tvil om. Jeg tror ikke på noe som helst før jeg føler/ser/opplever det selv. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ja hva sier "ekspertene" om dagens episode? Fake, juks, hummer og kanari? Eller er det en liten sannhet, er det mulig at det finnes "ånder" ? Selv er jeg sånn midt i mellon, men heller litt mot at det ikke er fake Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Det må være en GIGANTISK katt inne på rommet mitt når jeg sover. Flere ganger har jeg blitt vekket av at en katt kaster seg mot meg, men den forsvinner når jeg fort reiser meg opp fra puta.... Lenke til kommentar
XXUV44A123 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 hei. tror dere det er sant det de viser på tvprogrammet?? så den episoden som var i dag, ting fløy i veggen, kattene var redde, er det sant?? eller har de diktet opp det hele?? si din menig om programmet her ja det er nok mulig mere mellom himmel og jord enn vi vet .kan jo ha årsaker som er naturlige også bare ikke kjent enda .fks nye naturfenomen .... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Velkommen til forumet og den største necroen jeg har sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-Gds5PNhytI&feature=related Kan jo rett og slett vere en prank av Memphisgutta..... Endret 7. september 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå