El Netzor Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Min bror for artifacts når han spiller Wc3. Så jeg tipper skjermkortet er Overklokket. Jeg har lastet ned AtiTools og er klar for og klokke det ned (Visst det er overklokket) Men lurer på hva orginal klokken til kortet er? Takker for hjelp!! El NetZor Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det varierer litt fra produsent til produsent, men hvorfor må du kjøre test for å finne ut om kortet er overklokket? Det skjer ikke bare magisk av seg selv vet du... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 ATI Tools er vel ikke det beste verktøyet for ett Nvidia-kort som Ti4200.. Bruk heller Coolbits.. og det enkleste er vel å deinstallere/reinstallere drivere..Da skal kortet bli "reset" fra en eventuell overklokk. Jeg vil heller tro at problemet her er en gammel vifte/dårlig kjøling som gir artifacts ved belastning av GPU. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Har skjermkortet sensor da? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Frekvenser er mellom 250/450MHz og 250/500MHz vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå