Nissen Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Bare lurte på hva som er vitsen med AMD hovedkort som kjører på 333MHz FSB når det ikke er noen AMD prosessorer som støtter dette? Mvh Nissen Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 de kommer med en prossesor som støtter det senere .. moboet støtter ting altid før det kommer .. eksempel du får mobo som støtter S-ata .. men det finnes ikke noen s-ata disker der ute enda.. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 18. august 2002 Forfatter Del Skrevet 18. august 2002 Blir rammen stilt ned til 266MHz så lenge prosessoren kjører på dette da? Hvis dette stemmer er vel bare hovedkortet mitt bortkastede penger!? Mvh Nissen Lenke til kommentar
vegge Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Jeg har et KT333-hovedkort. Og en AMD T-bird 1.4GHz med 266MHz bushastighet. Når jeg klokker og setter fsb til 166, så blir bushastigheten 333MHz, og med pc2700 ram, så blir det en meget pen ytelsesøkning! Men hvis du ikke skal overklokke, så er det ikke mye vits med KT333-hovedkort ennå.. (men de er jo så billige allikevel) Lenke til kommentar
Revox Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Minne bussen og systembussen er asynkron. Minnet ditt kjører 333mhz så sant det støtter det, og prosessoren kjører på 266mhz. Bruk Sisoft Sandra eller tilsvarende program til å sjekke at innstillingene stemmer og at ting kjører på det de skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå