Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

kan noen gi kritik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte ikke at det var noe spesiell glød over den. Sett en del andre som virkelig viser at her er det godt arbeid tilbakelakt, men følte ikke det ved denne. Prøv litt mer variert fargevalg, og noe litt bedre enn den lille hvite skriften ved siden. Commandos fyren er bra, men bruk bakgrunnen og ting rundt han på en litt bedre måte :)

min mening :)

dessuten blir blikket mitt dratt over på gubben, det er vel kanskje navne ditt som skal være mest synlig?

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke å virke kvass her, men siden du spør om kritikk skal jeg dele mine intrykk.

Det første som slår meg er fyren på bildet.

Han er stilig, og passer godt inn i denne typen bilder.

Det jeg ikke liker er det som er rundt.

Bakgrunnen lukter tutorial hele veien, noe som ikke nødvendigvis er dårlig, men den mangler litt særpreg.

Teksten er også ganske liten, noe som gjør at man mister fokus, og sklir over på mannen i midten.

Testen mrX er billig.

Bevel and Emboss er kjip, og må brukes i små mengder. (Det samme gjelder Lens Flare, og stort sett hele filter galleriet.)

Jeg savner også noe som kan ramme inn bildet, og gi intrykk av et mer ferdig resultat.

Om det er en ramme, bruk av lys å skygge, eller en annen komposisjon er jeg usikker på, men det er noe du som signaturlager må finne ut.

Signaturen har så absolutt potensiale, men den når ikke helt opp etter min smak.

Det må og sies at jeg ikke er serlig glad i slike signaturbilder, så om jeg ikke virker serlig positiv er det av en grunn. :)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe særlig problem med grafikken og bilde og bakgrunden. Synsing om det er poengløst da dette er ting du liker. Det jeg kan gi deg råd og tips om er layout. Noe som er veldig vanlig når man begynner å leke seg er å se på flaten som noe som skal fylles og kanter er det som definererer slutten av noe. Luft blir som regel da glemt.

Se på illustrasjonen jeg har lagt ved, og flytt teksten din, logoen din og toppen av lua, og haka innafor den ramma. Ramma trenger du ikke, den er bare en visuell guide for hvor mye luft du kan ha rundt. Bruk luft symetrisk, slik at det er like mye rundt hele veien. Det skaper en balanse og man føler at det er en helhet. Akkurat nå føles det som om du har beskjært et større bilde og at ting sprenger formatet.

Men jeg må vel også stemme i at logoen din så ikke jeg heller før det stod i posten her at den den var der. Du bør sterkt revurdere den.

AKIRA

post-215-1128805210_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...