brrah Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Heisann, kjøpt meg en 3230. Tenkte at kameraet sikkert var bra siden det er hele 1.2 mpx på den, men er litt skuffet over innebildene, er det noe jeg kan gjør for å gjøre disse bedre? Tusen takk for svar.... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Heisann, kjøpt meg en 3230. Tenkte at kameraet sikkert var bra siden det er hele 1.2 mpx på den, men er litt skuffet over innebildene, er det noe jeg kan gjør for å gjøre disse bedre? Tusen takk for svar.... Ta kvalitet "høy" Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Heisann, kjøpt meg en 3230. Tenkte at kameraet sikkert var bra siden det er hele 1.2 mpx på den, men er litt skuffet over innebildene, er det noe jeg kan gjør for å gjøre disse bedre? Tusen takk for svar.... Selv det aller beste mobilkameraet (k750i) kan ikke måle seg med dagens aller dårligste digitale kameraer til 1000,-, de blir grusa og most - så ikke forvendt deg for mye med ditt 3230-mobilkamera. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk for svar alle sammen, jeg har på høy kvalitet, ja. Prøve kameraet ute og da ble det en hel del bedre bilder! Så kameraet er vel ikke egnet til innebilder, har jo ikke blitz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå