dan1el Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Er det noen som har noen av de følgene fontene: EUROSTILE FRUTIGER FUTURA GILL SANS UNIVERS KIEVIT TRIPLEX SANS Metroflex Er desperat Endret 2. oktober 2005 av dan1el Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Han har helt sikkert søkt rundt, siden han er desperat. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) De er ganske sjeldne.. Endret 2. oktober 2005 av dan1el Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har Eurostile, Futura og Gill Sans på iBook´en min.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ville ikke akkurat ha satset på å gi vekk de fontene... De koster penger, og å gi dem bort vil altså være brudd på lisensrettigheter... Men er ikke Futura Macs versjon av Verdana? Som Helvetica er Arial? Mener i hvertfall å huske å ha lest det et sted. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er det noen som har noen av de følgene fontene: EUROSTILE FRUTIGER FUTURA GILL SANS UNIVERS KIEVIT TRIPLEX SANS Metroflex Er desperat http://www.1001freefonts.com? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Er ikke "EUROSTILE" standard i Windows da? Jeg har hvertfall den i C:\Windows\Fonts. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Er ikke "EUROSTILE" standard i Windows da?Jeg har hvertfall den i C:\Windows\Fonts. Denne eurostile: http://www.philsfonts.com/showing.html?sku...53401P2&start=1 ? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Etter en liten titt i Fonts mappa, så fant jeg ut at jeg har fonter med disse navnene: - EUROSTILE - FRUTIGER - FUTURA - GILL SANS - UNIVERS Vet ikke om det er riktig skrifttyper, men de har samme navn hvertfall. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Etter en liten titt i Fonts mappa, så fant jeg ut at jeg har fontermed disse navnene: - EUROSTILE - FRUTIGER - FUTURA - GILL SANS - UNIVERS Vet ikke om det er riktig skrifttyper, men de har samme navn hvertfall. Check your PM inbox Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 google.com <3 Dc++ <3 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 google.com <3 Dc++ <3 BitComet....<3 Har omtrent 29.000 fonter Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 google.com <3 Dc++ <3 BitComet....<3 Har omtrent 29.000 fonter Hehe.. bruker Azureus jeg. Husker jeg kom over en .rar mappe med 35 000 fonter eller noe, på TPB. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Damn.. FF Kievit er dritvanskelig å få tak i... Har lasta ned 6 000 fonts i kveld, men ingen Kievit Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Damn.. FF Kievit er dritvanskelig å få tak i... Har lasta ned 6 000 fonts i kveld, men ingen Kievit Er det denne? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Damn.. FF Kievit er dritvanskelig å få tak i... Har lasta ned 6 000 fonts i kveld, men ingen Kievit Er det denne? Jepp. Koster $$$ der da Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Gill Sans er tidenes fineste font. Den brukes fortsatt på undergrunnen i London, og ble laget av en engelskmann. Så veit dere det De koster penger, ergo kan du jo gå utradissjonelle veier for å få den? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Gill Sans er IMO ganske oppbrukt... Men hadde ikke hatt noe imot å hatt den i fontbiblioteket mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå