Jetta Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hei.. noen som har noen gode tips om hva eg kan gjøre for å få jettaen min finere... e en 87 modell.. e litt stylet nå ... med 90 fangere å sånt... tar i mot alle tips med et smiiiiiiil:D Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 tj.. sideskjørt og neon under og inni smiiiiiiiler du nå da? Lenke til kommentar
Jetta Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 smiler jeg... vet du hvor jeg får tak i noe slikt? Lenke til kommentar
Jetta Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 men vet ikke helt... bilen e ganske så senka då... må eg kansje heve den før eg kan ta på side skjørt då? hmmm Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har lite peil på slikt så det for noen andre poste ville bare ha deg til å smile Lenke til kommentar
Jetta Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 hehe... ok smiler for harde livet jeg Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Slik kan du style den: Endret 2. oktober 2005 av Blod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå