zjulik Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Høres ut som en feil i Explorer spør du meg. Kanskje en systemfilsjekk er en god ide. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er mange som har dette problemet, jeg har det også. Sjekk denne: http://www.michna.com/kb/WxSystray.htm de andre foreslåtte løsningene fungerte 2 ganger, så var problemet tilbake. har nå forsøkt løsningene (uncheck av undp) på side du refererte til Pingla, og etter oppstart så kom alle ikonene opp. får håpe det fortsetter slik Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 uncheck av undp virker for meg...har ikke hatt noen problemer nå...tusen takk pingla Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Alle som ikke trenger dem (det finner man ut ved eksperimentering) bør deaktivere SSDP Discovery Service og Universal Plug and Play Service, av sikkerhetshensyn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå