deep750 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei, JEg har et problem med at systemikonene (de nede på høyre side) forsvinner. dvs at ikke alle forsvinner, men det er en del av dem ikke vises. programmene starter, men vises ikke (programmene kjører ifølge oppgavebehandling). alle ikonene vises hvis jeg "logger ut" og logger inn igjen, men problemet vedvarer hver gang jeg starter opp maskina! noen som har noen tips? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det har en del å si hvilke ikoner det er snakk om. Noen av de er ment å skulle forsvinne og dukke opp igjen til forskjellige tider Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Fjerna merke der? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ikonen kan forsvinner når du får melding om 'Ulovlig operasjon' og sånn. Er det det du mener? Også forsvinner de når explorer.exe blir avsluttet/restartet/relastet. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 gar ikke noe med innaktive ikoner å gjøre...jeg får bare opp noen veldig få ikoner: Kasperskyantivirus, Trillian, og klokka... resten kommer ikke opp. Men hvis jeg logger ut og inn igjen så kommer alle (Kasperskyantivirus, Trillian, Klokka, kaspersky firewall, itouch, copernic deskotop og trygg fjerning av maskinvare) får ingen beskeder om ulovlig opperasjon el., det er bare slik det er når jeg starter Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 ingen som vet ? er vel noen som er Windows guruer her ? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Du må gå inn i egenskaper/instillinger til kaspersky firewall, itouch, copernic og de andre du mangle - og fikse det der. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 tror ikke det er feilen Hvis feilen hadde vært i de enkelte aplikasjonene så ville ikek ikonene kommet frem ved å logge ut og så inn igjen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Når forsvinner de da? Og går prosessene fremdeles etter at de forsvinner? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) mange av ikonene er borte mår jeg starter opp Windows xp. men hvis jeg logger ut og logger inn igjen så er de på plass igjen. og JA prosessene kjører i bakgrunn selv om de ikke synes. det er ikke et VELDIG stort problem, men litt kjipt at jeg må inn i "programmer" for å få makismert programvinduet (feks Copernic Desktopsearch). og jeg får heller ikke "trygg fjerning av maskinvare" skal legge ut skjermdump når jeg kommer hjem så dere få¨r sett hva jeg mener... Endret 6. oktober 2005 av deep750 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 her er det slik det ser ut nå jeg starter opp maskina: Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 og dette etter at jeg har logga ut og så inn igjen: Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 høyreklikk på klokka, velg "customize notifications" og velg "behavior" manuelt. problem løst. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Som jeg sa, det er "Hide Inactive Icons" som gjør det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Som jeg sa, det er "Hide Inactive Icons" som gjør det. Hvis det hadde vært 'Hide inactive icons' hadde det vel stått en sånn pil mot venstre på venstre side når rekken var liten. En sånn pil: << Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Som jeg sa, det er "Hide Inactive Icons" som gjør det. Hvis det hadde vært 'Hide inactive icons' hadde det vel stått en sånn pil mot venstre på venstre side når rekken var liten. En sånn pil: << http://forum.hardware.no/uploads/post-104-1128631125.jpg Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Som jeg sa, det er "Hide Inactive Icons" som gjør det. nei, min løsning er ikke "hide inactive icons". prøv, så ser du selv. der kan du sette "behavior" selv, og blandt annet velge "hide inactive icons", eller velge om de skal vises konstant eller aldri. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 tror el_cash hadde rett har de siste to opstartne fått opp ikonene.. ønsker å takke for all hjelp fra dere... Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det er mange som har dette problemet, jeg har det også. Sjekk denne: http://www.michna.com/kb/WxSystray.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå