dsj Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) .asf Får ikke åpnet dette formatet i Adobe Premiere Elements, ser dut til at det kun tar .avi/.mpg/.mpeg (er ikke helt sikker) Finnes det et program som kan gjøre en .asf-fil til en annen type uten at filen blir betydelig større av den grunn? Litt nedgang i kvalitet kan tåles. På forhånd takk. Endret 2. oktober 2005 av dsj Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har ikkje prøvd sjølv, men det finnes sikkert ørten omformingsprogrammer på Google Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Kan du ikke bare gå inn i "Utforsk" eller en annen mappe du har liggende, og gå til Verktøy - Mappealternativer - Vis - og ta bort haken for "Skjul filetternavn for kjente filtyper" - trykke på "Bruk" og deretter "Ok"? Finne fram fila og rename den til avi/mpg eller noe i den duren. Funker alltid hos meg. EDIT: Hvis det ikke funker, så kan du jo bare rename fila til asf igjen. Lenke til kommentar
dsj Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 zeph: Har prøvd noen, men det ender med at filen blir ca 7 ganger større. Den er på 115mb i utgangspunktet, 384X288 pixler, datahastighet 242 kbps. Har ikke prøvd dette særlig før, og trenger kanskje mest hjelp til innstillingene på de forskjellige valgmulighetene. Har bl.a. Super DVD creator, ASF Converter. Espen54: skal prøve Takk for svar Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 zeph:Har prøvd noen, men det ender med at filen blir ca 7 ganger større. Den er på 115mb i utgangspunktet, 384X288 pixler, datahastighet 242 kbps. Har ikke prøvd dette særlig før, og trenger kanskje mest hjelp til innstillingene på de forskjellige valgmulighetene. Har bl.a. Super DVD creator, ASF Converter. Espen54: skal prøve Takk for svar Si ifra om det funker da. Lenke til kommentar
dsj Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Det virket! Takk skal du ha Espen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Endelig fikk jeg bekreftelse fra en annen, på at det funket. Ikke noe problem. Er jo her for å hjelpe. Endret 2. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Skjedde det forresten noe med filen? Ble den større, dårligere kvalitet eller noe? Har prøvd mange ganger og har ikke blitt noe annerledes (bortsett fra annet filformat og at den åpnet seg i standardprogrammet for den filtypen selvfølgelig ). Endret 2. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
dsj Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Nei, ikke annet enn at jeg fikk åpnet den i nevnte program Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ok, det var jo fint da. Skjønner egentlig ikke hvorfor man trenger konverterere jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå