Eirik261 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hei! Har i dag et Gainward AGP GeForce2 MX-400 64MB 7,0ns skjermkort, og en 1800XP prosessor. Hvilke forskjeller vil jeg se på f.eks. spill hvis jeg oppgraderer til f.eks et bra geforce4 TI kort? Vil jeg oppleve en helt ny verden? eller bør jeg vente enda litt til med å bytte ut? Kjører i dag med en oppløsning på 1024*768, og syntes dette fungerer overraskende bra. Vennlig Hilsen Eirik. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Dersom du syns sytemet ditt fungerer bra i dag, har du overhode ikke noen grunn til å oppgradere. Den dagen du merker at bildet hakker og ikke følger "helt med i svingene", da er det fornuftig å vurdere en oppgradering. Om du vil merke forskjell dersom du oppgraderer? Ja det tror jeg nok, men det er som de sier. Det du ikke vet, har du ikke vondt av. Jeg vil derfor anbefale deg å vente med oppgraderingen, det viktigste er at du er fornøyd med systemet du har i dag, og det er du jo! Husk at prisene på nye skjermkort blir bare lavere, samtidig som ytelsen på dem blir bedre. Vent til du merker at sprogrammene/spillene du bruker ikke yter tilfredstillende. . Lenke til kommentar
555 Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 du vil merke lite til ingen ytelse i win men i mere krevende spill vil det bli en 'helt ny verden' Lenke til kommentar
Eirik261 Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Vil spillene se bedre ut i samme oppløsning? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Kommer an på hva slaks detaljer du har på :wink: og opløsnings detaljer og fixeri _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-08-18 00:01 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå