Dinsdale Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvis ingen har en annen løsning eller en trainer til brettet der Kane skal gjemme seg i kåken til Tiffany så gidder jeg ikke mer. Tastegreiene i denne scenen går bare ikke. Siden det ikke finnes andre poster på akkurat dette ser det ut til at det bare er jeg som ikke klarer det. Tenkte det kanskje var en bug eller noe, men jeg har prøvd utallige ganger nå. Forslag? Lenke til kommentar
Thimmis Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Skru ned på vanskelighetsgraden? Jeg hadde ingenproblemer med det brettet.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tastegreiene i den scena er easy peasy. Gjem deg i det kottet som på andre sida av kjøkkenet i forhold til soverommet. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Har skrudd ned til "easy". Jeg fikser det bare ikke....kan vel ta en pause kanskje....blir bare så eitranes forbanna... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Hmm, høres veldig merkelig ut, egentlig. Jeg husker den scena, og da var det bare noen treige 5-tasters serier innimellom... Edit: Hvis ikke hele scena er akkurat som på kontoret; jeg hadde problemer med at Kane alltid brøyt sammen. Jeg dreit i tastegreiene (som var for Tyler og at han skulle tenke) og plutselig greide Kane seg helt fint... Prøv å ikke taste med! Endret 2. oktober 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvis jeg ikke taster med finner Tyler ham. Man får to sjanser. Tror jeg driter i det.... Gidder ikke å bruke så mye tid på det bare fordi tastegreiene ikke funker. Hadde det vært et mysterium jeg ikke klarte, så hadde det vært greit, men nå har det bare blitt et irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Noen som har et savedgame? Og hvorfor er det ikke mulig å skippe disse laaaange dialogene. Det blir veldig irriterende når jeg har hørt de ca. 50 ganger. Er det en måte å gjøre det på? Fikse på noen filer eller noe? Endret 2. oktober 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Gjømte meg i skapet på rommet. Funkerte utmerket. hadde ingen problemer med tastene, men jeg satt opp WASD som primærtaster og pil tastene som skeundær. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) men jeg satt opp WASD som primærtaster og pil tastene som skeundær. Ditto Dinsdale: Nei, det går nok dessverre ikke... Endret 2. oktober 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 kan du ikke gjemme deg utenfor vinduet a? et annet tips er å kjøpe en gamepad.. funker fett med det spillet.. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Eg gjemte meg der utenfor det vinduet... Tastegreiene gjikk helt flott for meg. Sikker på at (hvis du bruker Default) du ikke trykker NUMPAD 5 istedenfor NUMPAD 2 da? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Oppsettet mitt er WASD og musen. Vet det høres tungvint ut, men det har fungert til nå. Skyver musen til den siden det pilene skal. Men kanskje jeg skal prøve default-måten imorgen......eller neste uke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå