Thimmis Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg hadde lenge planlangt å kjøpe kamera i Hong Kong, men etter litt surfing fant jeg ut at prisforskjellen var minimal på det kameraet jeg ville kjøpe. Anyway. Tingen er det at jeg leiter etter en fotobutikk i Bergen som ikke er av den "Jalla" standarden til Japan-foto osv. Vet ikke om det bare er jeg som er over-kritisk. Men er det noen som vet om noen SKIKKELIGE fotobutikker i bergen? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
digiMAX Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Du har nå FotoVideo i Kong Oscarsgt....på hjørnet bak politistasjonen. Der har de god service, hyggelige priser og knall utvalg...;-) Lykke til ! Lenke til kommentar
Thimmis Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ååå. Takk for tipset. Tror eg har vært innom der tidligere. Kom gjerne med fler forslag.. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Søk litt selv på Gulesider f.eks: foto bergen Lenke til kommentar
reisol Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 FotoVideo eller Ur og Foto (som de fortsatt heter) i Kong Oscarsgt. kan varmt anbefales. Har selv brukt dem i 25 år, og alltid god service. Har du problemer med noe av utstyret, er det aldri noe spørsmål - de ordner opp. Mvh Reidar Solberg Lenke til kommentar
Thimmis Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Søk litt selv på Gulesider f.eks: foto bergen Eg gjorde det. Men det kom så mange sider opp med Fotojørgen og Japanfoto og annet lort. Derfor spurte eg om noen hadde erfaring med noen gode "skikkelige" butikker. Og FotoVideo ser ut som de får seg en kunde i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå