Chris_lox Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har satt sammen et sett jeg tror vil kjøle min 3ghz northwood p4 og x850xt-pe godt nok: Radiator Tank Pumpe' Cpu-blokk Gpu-blokk Men trenger noen tilbakemeldinger på dette, og hvilken slanger og nipler trenger jeg? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 En del ting som "kræsjer" litt her, og som du "må" gjøre noe med. Radiator og GPU-kjøler er utstyrt med push-in koblinger. Disse lar seg ikke kombinere med niplene på pumpe, tank og CPU-blokk. Foreslår at du bytter ut niplene på rad. og GPU-blokk, men pass på at du får riktig kombinasjon nippelstørrelse / gjengedimensjon på erstatningsniplene. Om jeg ikke tar heelt feil, så er gjengene i både blokk og rad 1/4" BSP. Sjekk med Microplex! Btw; Ville kanskje vurdert et alternativ til Cuplex-blokka, som er svært restriktiv. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 okay, er helt blank når det gjelder vannkjøling som du sikkert har skjønt Så om noen kanskje kunne satt opp et forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå