Kefsp Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg skal kjøpe meg en ny stillegående stømforsyning til disse komponentene: CPU: AMD Athlon64 4000+ Hovedkort: MSI K8N Neo4 Platinum (snart Sapphire Pure Innovation) Skjermkort: Sapphire Radeon X850XT PE Plextor CD/DVD spiller Harddisker: 1xWestern Digital Raptor 74GB SATA 8MB 10000RPM 3xMaxtor DiamondMax 10 300GB SATA 16MB 7200RPM NCQ Noen tips? Endret 2. oktober 2005 av briktern Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hiper Strømforsyning ATX 580W Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Selv tenkte jeg på Thermaltake Silent Purepower 460W. Er ikke viktig om den ser kul ut, det er viktigere med prisen. EDIT Link til den MIST'en noen? Endret 2. oktober 2005 av briktern Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) MIST 500W selges av Microplex ("produsenten" selv) og Netshop. Endret 2. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
drugis Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Go for it å kjøp MIST'en Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Gå for MISTen. har selv nettopp kjøpt den og er veldig fornøyd med den. En skikkelig kvalitets PSU. Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg har en thermaltake "silent" Butterfly 480w. Den automatiske viftestyringen er helt fucka på den. Måtte bruke den manuelle viftestyringen og stille denne på lav(da fungerer faktisk viftestyringen ettersom det er en konstant justering av hva som er tillat minimum viftehastighet), endte med at jeg klippet den manuelle og satt inn en motstand som tilsvarte motstanden i potensiometeret på laveste innstilling....konklusjon: Anbefaler ikke thermaltake psuer... Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 ser mist'en blir nevnt! den er ett veldig godt kjøp. Ingenting å si på prisen i forhold til hva du får. du har ikke bruk for noe større enn 500watt, å mist'en er ganske stillegående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Holder en knapp på Hiper 480W. Stillere enn Misten, men ikke like hypet. Og billigere. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg foreslår at du går for ukens tilbud hos Netshop. Hiper Type-R 580W Sort til 695 kr. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Holder en knapp på Hiper 480W. Stillere enn Misten, men ikke like hypet. Og billigere. Jeg har hatt Hiper 480watt tidligere,men har nå MIST. Jeg er ikke enig i at Hiper er mer stillegående. Jeg mener det er motsatt. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 mist er bra..men føler kanskje at det er litt overhypa her på forumet.. mye bra og prøve.. legger ett exempel her.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306517&cks=PRL Lenke til kommentar
Magic Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Holder en knapp på Hiper 480W. Stillere enn Misten, men ikke like hypet. Og billigere. Jeg har hatt Hiper 480watt tidligere,men har nå MIST. Jeg er ikke enig i at Hiper er mer stillegående. Jeg mener det er motsatt. Må bare si at jeg er helt enig, MIST er stillere enn Hiper (har erfart begge, har nå MIST) Kvalitets PSU med masser av WATT og ampere... Anbefales! Ang. at MIST har et såpass godt "rykte" her på forumet, så må jeg jo bare si at det er en grunn til det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå